Food Truck Show: 10 év, 6 millió vendég
10 éves lett és nélkülözhetetlen részévé vált a hazai gasztronómiának, a szabadtéri vendéglátásnak a Food Truck Show. A guruló éttermek 2014 óta 1 millió kilométert tettek meg Magyarországon, körülbelül 6 millió vendéget szolgáltak ki és hozzávetőlegesen 15 millió terméket értékesítettek.
A Food Truck Show alapítói 10 év alatt 200 autóval dolgoztak együtt, és rendezvényeikkel 3750 kereskedői pozíciót értékesítettek.
„Amikor elindultunk, azt hitték, a büfékocsi egy divathullám, amelyről majd leszoknak az emberek. Mi már akkor tudtuk, hogy ennél jobb megoldás nem létezik a rendezvények kiszolgálására. Ráadásul a járványidőszakból is nyertesként jöttünk ki.”
Mint kiderült, 10 év alatt nemcsak a kocsik állapota, felszereltsége és az alapanyag-felhasználás területén történt óriási fejlődés és változás, hanem a kínálatban is. A klasszikus street food ételek, mint a hamburger, tépett hús, pizza, vagy gyros mellett egyre inkább a nemzetközi trend válik jellemzővé és az egzotikus, különleges ételeket keresik a vendégek.
„Az autentikus thai konyha ízei, a brazil tápióka szendvicsek vagy a svájci raclette sajt húsos és hús nélküli verziói lesznek idén a trendi fogások”
– vetítette előre a szezon kínálatát a szervező, majd hozzátette, a pizza leginkább már csak a nápolyi, minőségi alapanyagokból készült formában keresett, és egyre jobban odafigyelnek a vendéglátósok az ételérzékenyekre is. A gluténmentes, valamint vegán kocsik már nélkülözhetetlen részei a rendezvényeknek. A digitális étlapon pedig külön applikáció található az ételérzékenyek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Ennyit kosztál egy vacsora a vidéki dupla Michelin-csillagos étteremben
Magyarországon jelenleg két olyan étterem található, amely a világ egyik…
Tovább olvasom >A World Culinary Awards idén is díjazta a legjobb éttermeket
A gasztronómiai világ legjobbjait ünneplő World Culinary Awards idén is…
Tovább olvasom >Gasztrotörténelmet írt a Food Truck Show
Divathullámnak hitték, de túlélte, sőt sikeresen zárta a Covid éveit.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >