Food Truck Show: 10 év, 6 millió vendég
10 éves lett és nélkülözhetetlen részévé vált a hazai gasztronómiának, a szabadtéri vendéglátásnak a Food Truck Show. A guruló éttermek 2014 óta 1 millió kilométert tettek meg Magyarországon, körülbelül 6 millió vendéget szolgáltak ki és hozzávetőlegesen 15 millió terméket értékesítettek.

Food Truck Show
A Food Truck Show alapítói 10 év alatt 200 autóval dolgoztak együtt, és rendezvényeikkel 3750 kereskedői pozíciót értékesítettek.
„Amikor elindultunk, azt hitték, a büfékocsi egy divathullám, amelyről majd leszoknak az emberek. Mi már akkor tudtuk, hogy ennél jobb megoldás nem létezik a rendezvények kiszolgálására. Ráadásul a járványidőszakból is nyertesként jöttünk ki.”
Mint kiderült, 10 év alatt nemcsak a kocsik állapota, felszereltsége és az alapanyag-felhasználás területén történt óriási fejlődés és változás, hanem a kínálatban is. A klasszikus street food ételek, mint a hamburger, tépett hús, pizza, vagy gyros mellett egyre inkább a nemzetközi trend válik jellemzővé és az egzotikus, különleges ételeket keresik a vendégek.
„Az autentikus thai konyha ízei, a brazil tápióka szendvicsek vagy a svájci raclette sajt húsos és hús nélküli verziói lesznek idén a trendi fogások”
– vetítette előre a szezon kínálatát a szervező, majd hozzátette, a pizza leginkább már csak a nápolyi, minőségi alapanyagokból készült formában keresett, és egyre jobban odafigyelnek a vendéglátósok az ételérzékenyekre is. A gluténmentes, valamint vegán kocsik már nélkülözhetetlen részei a rendezvényeknek. A digitális étlapon pedig külön applikáció található az ételérzékenyek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >