Fontos információk a vendéglátó vállalkozások számára
Az MVI a járványügyi helyzettel összefüggésben az alábbi megkereséssel fordult az Operatív Törzs Ügyeleti Központjához.
Ha egy étterem üzemel, házhozszállításos formában, és kiderül, hogy valamelyik kolléga fertőzött, akkor mi a teendő? A kollégák váltott műszakban dolgoznak, ilyenkor csak a saját műszaknak kell házi karanténba kerülnie, vagy a teljes éttermet be kell zárni, függetlenül attól, hogy nem érintkeztek a dolgozók?
Az Ügyeleti Központ tájékoztatása szerint minden esetben a járványügyi hatóság vizsgálata dönti el, hogy hogyan kell eljárni. A közvetlen kontaktok házi megfigyelés alá kerülnek. Az alábbiakban hivatkozott eljárásrend szerint az éttermet nem kell bezárni. Szoros kontakt lehet az egy műszakban dolgozók köre, de a járványügyi hatóság dönt a helyszín ismeretében.
Mindezekről az NNK honlapján a következő linkre kattintva lehet tájékozódni.
A NÉBIH által készített tájékoztató anyagok is segítik a vendéglátó vállalkozások munkáját, amelyekről az NNK honlapján az alábbi linkekre kattintva olvashatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári Nébih-ellenőrzések első szakasza
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári szezonális ellenőrzés első szakasza. A…
Tovább olvasom >Megérkeztek a nyári ellenőrzések első szakaszának eredményei
Lezárult a nyári szezonális ellenőrzés első szakasza. A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Paradicsom, a sokoldalú alapanyag – tartósítsuk biztonságosan a Nébih ajánlásával
A paradicsomot a gasztronómia egyik legnépszerűbb és legsokoldalúbb alapanyagaként tartják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >