Folytatódik a PENNY boltkorszerűsítő programja
Az idei évben augusztus elejéig már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, áll a diszkontlánc augusztus 11-ei sajtóközleményében. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban számos vidéki település, többek között Gyál, Hatvan vagy éppen Kiskőrös PENNY-boltjai is megújulnak.
Az áruházláncnál a tavalyi esztendő a repozicionálásról és a rebrandingről szólt, a nagyszabású projektnek az üzlethelyiség-megújítási program 2020 év végi indulása teremtett alapot – utóbbi jelenleg is intenzíven zajlik.
A vállalat a tavalyi 35 millió euró után idén 52 millió eurót fordít vásárlói tér megújítására. Jövőre várhatóan további 35 millió forint áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.
– Év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd kedves ügyfeleinket, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a…
Tovább olvasom >Budapest szívében nyitott üzletet a PENNY
A belváros egyik legforgalmasabb pontján, a Nyugati Pályaudvar közvetlen közelében…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY-üzletek nyitvatartása május első hetében
Május 1-jén, szerdán a PENNY Magyarországon működő mind a 233…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállt a globális élelmiszerár-csökkenés
A globális élelmiszerpiac az utóbbi hónapokban csekély változásokat mutatott, de…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkenés a magyar nyugdíjasok árkosarában
Az Mfor Nyugdíjas Árkosár májusi adatai szerint áprilishoz képest meglepően…
Tovább olvasom >Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója
Rendkívül rangos elismerést kapott az ALDI: a Randstad Employer Brand…
Tovább olvasom >