Folytatódik a PENNY boltkorszerűsítő programja
Az idei évben augusztus elejéig már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, áll a diszkontlánc augusztus 11-ei sajtóközleményében. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban számos vidéki település, többek között Gyál, Hatvan vagy éppen Kiskőrös PENNY-boltjai is megújulnak.
Az áruházláncnál a tavalyi esztendő a repozicionálásról és a rebrandingről szólt, a nagyszabású projektnek az üzlethelyiség-megújítási program 2020 év végi indulása teremtett alapot – utóbbi jelenleg is intenzíven zajlik.
A vállalat a tavalyi 35 millió euró után idén 52 millió eurót fordít vásárlói tér megújítására. Jövőre várhatóan további 35 millió forint áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.
– Év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd kedves ügyfeleinket, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a 9. PENNY Mikulásfutás
Minden idők legnépesebb mezőnyével, rekord részvétel mellett zajlott december 8-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >