Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 29. 12:31

2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a Munch meglepetéscsomagjai, amelyek révén már több mint 70 ezer csomag élelmiszert mentettek meg a kidobástól. Ez az eredmény közel kétszerese a korábbi egy éves együttműködés során elért mennyiségnek. A vásárlók legalább 50%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá az élelmiszer-csomagokhoz, amelyek zöldséget, gyümölcsöt és vegyes élelmiszereket tartalmaznak.

A kezdeményezés célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy kedvező áron jussanak minőségi élelmiszerekhez. A PENNY Magyarország és a Munch közötti együttműködés az idei év elején lépett új szintre, amikor az élelmiszerlánc összes magyarországi üzlete csatlakozott a platformhoz. Eddig a vásárlók összesen 105 millió forint értékű élelmiszert mentettek meg a kidobástól.

Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője elmondta, hogy az élelmiszermentő szolgáltatás iránti érdeklődés nem csökkent, különösen Pest, Komárom-Esztergom és Baranya vármegyékben tapasztalható nagy lelkesedés. A Munch társalapítója, Perepelica Kirill szerint nemzetközi szinten is jelentős a projekt hatása, hiszen közel hárommillió élelmiszer csomagot mentettek már meg a kezdeményezés segítségével, amelyhez a PENNY együttműködése kiemelten hozzájárult mind Magyarországon, mind Csehországban.

A Munch meglepetéscsomagok a Munch alkalmazáson keresztül vásárolhatók meg, és a kiválasztott PENNY üzletben, előre meghatározott időpontban vehetők át. A csomagok rövid lejárati idejű, vagy nem szabványos formájú, de még fogyasztásra teljesen alkalmas termékeket tartalmaznak.

Kapcsolódó cikkeink