Fókuszban a saját márkás termékek a Reálnál
Pozitív vásárlói és szakmai visszajelzéseket kapott a Reál saját márkás termékpalettájának megújításával kapcsolatban, tekint vissza a tavalyi évre Szili László, a Reál Hungária Élelmiszer Kft. kereskedelmi igazgatója. Az idei év új vásárlóelérési utak keresésére, technológiai újításokra ösztönzi az üzletláncot.
A fogyasztók reáljövedelmének nagymértékű növekedésének, a vásárlóerő jelentősen megerősödésének eredményeképpen a Reál kiskereskedelmi forgalmában 2019-ben átlag felett tudtak növekedni a magas hozzáadott értékű termékek. Jól szerepeltek a Reál saját márkás termékeik is.
– E kategória választékunkban mindig kiemelt jelentőséggel bírt – hangsúlyozza Szili László. – A saját márkás termékeink fejlesztésekor a minőség mellett igyekszünk e termékek hozzáadott értékét is növelni. Büszkén tudom mondani, hogy ezek gyártói döntő részben hazai vagy Magyarországon üzemelő vállalkozások. Két évvel ezelőtt a termékkategória megújítását határoztuk el, és a csomagolásváltás döntő részét sikerrel meg is tudtuk valósítani a tavalyi évben. Nagy örömünkre törekvéseinket visszaigazolják egyfelől vevőink pozitív visszajelzései, másfelől pedig értékelő szervezetek is. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy tavalyi évben az általunk forgalmazott Reál 20%-os tejföl termékünk elnyerte a NÉBIH Kiváló Minőségű Élelmiszer aranyfokozatát!
Szili László úgy látja, hogy az emberek kényszerű otthon maradása miatt a lakóhely közeli boltok szerepe felértékelődött, a napi vásárlási igényeket kiszolgáló boltjainak forgalma erősödni tudott. Másfelől a rendkívüli helyzet, a korlátozások, rákényszerítik a gazdálkodókat hatékonyságjavító technikák alkalmazására, környezetkímélőbb munkamódszerekre.
– Remélhetőleg a pozitív tapasztalatokat be tudjuk építeni gazdálkodásunkba! – mondja a kereskedelmi igazgató. – A vírushelyzet üzletpolitikánk újragondolására, új vásárlóelérési utak keresésére kényszerít, valamint technikai, technológiai újításokra ösztönöz. Az esetlegesen visszaeső vásárlóerő kiszolgálására az idei évben jelentősen számolunk a formájában megújult saját márkás termékekkel is. //
Kapcsolódó cikkeink
A gyártói márkák komoly veszélyben vannak a sajátmárkás termékek miatt
Az élelmiszer-értékesítés várhatóan 2024-ben is csak gyenge növekedést mutat, és…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a sajátmárkás termékek piaci részesedése az olasz kiskereskedőknél
Az olaszországi kiskereskedők figyelme egyre inkább a sajátmárkás termékek felé…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Jó falatok, meg ami velük jár
Az elmúlt másfél-két évben a vendéglátás átalakulásának lehettünk tanúi itthon…
Tovább olvasom >