Fogyókúrás, bőrszépítő üdítőitallal rukkol elő a Coca-Cola a francia piacon

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 10. 18. 11:15

A Sanofi és a Coca-Cola Oenobiol néven új, egészséges üdítőital forgalmazásába kezd a francia piacon.

A francia gyógyszeripari konszern és az amerikai italgyártó francia leányvállalata a Les Échos-nak megerősítette a Wall Street Journal értesülését az egészséges italmárka franciaországi bevezetéséről. Eszerint a Sanofi és a Coca-Cola 50-50 százalékos részt vállalnak a partneri megállapodásból, amelynek keretében a Coca-Cola gyártja az italt, a Sanofi pedig a kiszállítást végzi a patikákba és drogériákba.

A két vállalat Biautific Oenobiol márkanév alatt vezeti be a négy egészségvédő italt, először csak a francia piacon. Az új, ásványvízből, gyümölcsléből és hozzáadott tápanyagokból álló termék a gyártó szerint segít megerősíteni a hajat, a körmöket, megszépíti a bőrt és fogyókúrához is használható. A Sanofi 2009-ben vásárolta meg a szépségápolási táplálék kiegészítőket gyártó Oenobiolt, amely 2011-ben csak pár tízmillió eurós forgalmat generált. A Sanofi a felvásárolt céget integrálta a népegészség portfóliójába, amely viszont 2,7 milliárd eurós értékesítést ért el.
(Les Échos – Világgazdaság Online)

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek