Fogkrémmárkákat vesz az Unilever a P&G-től
Az Unilever megállapodást írt alá a Procter & Gamble-lel a Fluocaril és Parogencyl fogkrémmárkák megvásárlásáról. A Fluocaril a fogszuvasodás ellen nyújt védelmet, míg a Parogencyl a fogínyt ápolja. Mindkét márka jól ismert a gyógyszertárakban, különösen Franciaországban és Spanyolországban, és a fogszakorvosok is előszeretettel ajánlják azokat pácienseiknek.
A várhatóan 2019 második negyedévében lezáruló akvizíció révén az Unilever a francia gyógyszertári csatornában a szájhigiéniai szegmens vezetőjévé válhat, és megszilárdíthatja piaci pozícióját Spanyolországban.
A komoly márkaörökséggel büszkélkedő és fogorvosok körében jó hírnévnek örvendő termékek az Unilever meglévő szájhigiéniai termékportfólióját hivatottak kiegészíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >