Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company, a Colgate-Palmolive és az Unilever partnereként a 100+ Accelerator programhoz, amely a globális ellátási láncok fenntartható innovációjának előmozdítására törekszik.
A 100+ Accelerator programot az AB InBev 2018-ban indította el, a Coca-Cola, a Colgate-Palmolive és az Unilever pedig 2021-ben csatlakozott partnerként. A program olyan területeken igyekszik együttműködéseket elősegíteni, mint a vízgazdálkodás, a körforgásos gazdaság, a fenntartható mezőgazdaság és a klímaváltozás elleni fellépés, és eddig 38 országban 148 vállalatnál ért el hatást.
A 100+ Accelerator erőfeszítései között szerepel a nanotechnológiai, elektrokémiai és spektroszkópiai technológiák alkalmazása a vízhatékonyság javítása érdekében; nyomonkövetési és támogatási rendszerek bevezetése a kistermelőknél; elektromos járművek utólagos felszerelése, hidrogén-hibrid hajtás, hibrid töltés és egyéb optimalizálási megoldások a közlekedési flották számára; termodinamikai bevonatok és mágneses hűtés a hűtési ágazatban; valamint bioalapú, komposztálható csomagolási alternatívák kifejlesztése.
– A fenntarthatóság üzleti stratégiánk központi eleme, amely lehetővé teszi, hogy nagyot álmodjunk és egy örömtelibb jövőt teremtsünk – mondta Ingrid De Ryck, az AB InBev fenntarthatósági vezetője. – Az indítása óta eltelt öt évben a 100+ Accelerator segített nekünk abban, hogy különböző üzleti kihívásokra megoldásokat találjunk és azokat méretarányosan alkalmazzuk, előmozdítsuk 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljainkat és javítsuk az ellátási láncok rugalmasságát. A Danone-t stratégiai partnerként üdvözöljük a 100+ Accelerator programban, és izgatottan várjuk, hogy az iparági együttműködés révén tovább növelhessük a program hatását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >