Magazin: Fesztiváljelenlét

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 06. 03. 07:45

Még ha nem is hivatalosan, de minden évben a kaliforniai Coachella megnyitása jelzi, hogy megkezdődött a fesztiválszezon, ami az Egyesült Államoktól és Brazíliától Anglián és Magyarországon át egészen Japánig, áprilistól szeptemberig egyetlen zenei színpaddá nyitja a világot. A fesztiválozás népszerű trendjében lévő lehetőségeket a márkákon kívül a retail szegmens is felismerte, egyedi koncepciókkal vesz részt a különböző ilyen eseményeken.

Tavasszal az Amazon jelentette be, hogy az idén április 12-től két hétvégén át zajló Coachella zenei és művészeti fesztiválon Amazon Locker csomagátvételi pontot helyez ki, ahová a fesztiválozók az esemény ideje alatt megrendelhetik a szükséges termékeket. És itt nem elsősorban az élelmiszerre kell gondolnunk. Az Amazon az esemény jellegét és a résztvevők összetételét, igényeit figyelembe véve, speciális fesztiválajánlatokkal készült. Napszemüvegek, bőrvédő kozmetikumok, rovarirtók, kamerák, telefontöltők, dekorkozmetikumok és még számtalan más, ilyen jellegű terméket rendelhetnek közvetlenül a fesztivál területére kihelyezett szekrényhez. //

Kapcsolódó cikkeink