Fenntarthatósági laboratóriumot nyit a Starbucks
Jelentősen növeli a Starbucks a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét – az Arizonai Állami Egyetemmel partnerségre lépve.
A kávéóriás egy új fenntarthatósági innovációs laboratórium kialakítását tervezi a Hacienda Alsacián, a vállalat globális agronómiai kutatás-fejlesztési központjában, Costa Ricában. A laboratórium a Starbucks alkalmazottai, hallgatók, kutatók és iparági vezetők számára gyakorlati és virtuális tanulási központként fog szolgálni az olyan olyan kérdésekre válaszoló fenntartható megoldások kidolgozása és alkalmazása érdekében, mint az éghajlatváltozáshoz való alkalmazkodás és az agrárgazdaságtan.
A laboratórium 2023 őszétől kezdve kínálja az oktatási programok első hullámát majd az Arizona State University (ASU) kiválasztott hallgatói és a Starbucks alkalmazottai számára. Az első hullámban az ASU saját oktatástechnológiája és oktatói kara segítségével kínál kibővített élményt a hallgatóknak, beleértve a már meglévő ASU-programokhoz kapcsolódó, fenntarthatósággal kapcsolatos külföldi tanulmányi lehetőségeket is. A Starbucks-labor várhatóan három éven belül nyílik meg.
A Hacienda Alsacia, a vállalat első és egyetlen saját tulajdonban álló és üzemeltetésű kávéfarmja kizárólag kutatás-fejlesztési célokat szolgál. A Starbucks a létesítményt új kávéfajták létrehozására, betegségeknek ellenálló kávécserjék tesztelésére, valamint fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok kifejlesztésére és megosztására használja.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >