Fenntarthatóbb szépségápolás a Henkeltől
A Nature Box, a Gliss Kur és a Syoss újraindításával a Henkel fenntarthatóbbá teszi csomagolási portfólióját, sokkal nagyobb arányban használ például újrahasznosított anyagokat.
Az új samponok és hajbalzsamok PE-flakonjai 30, a samponok és express-helyreállító balzsamok 97%-kal több újrahasznosított műanyagot tartalmaznak.
A Henkel szerint a flakonok egytől egyig 100%-ban újrahasznosíthatóak, A fémfólia használatának csökkentése továbbegyszerűsíti az egész újrahasznosítási folyamatot.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >