Felére esett a németországi vendéglátóipari forgalom márciusban
Márciusban a járványügyi korlátozások miatt a felére csökkent a németországi vendéglátóipari forgalom mind a februárihoz, mind az előző évihez képest a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis szerdai jelentése szerint.
Márciusban az előző havihoz képest ár, naptári és szezonális kiigazítással 44,6 százalékkal csökkent a vendéglátóipari vállalatok forgalma, az egy évvel korábbihoz képest pedig árkiigazítással 45,4 százalékkal.
A szállodai tartózkodást és az éttermek működését korlátozó járványvédelmi intézkedések március 18-án léptek élete Németországban. A szállodák forgalma márciusban 51,0 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, az éttermek és más vendéglátóipari egységeké pedig 42,4 százalékkal. A gasztronómiai szolgáltatásokon belül a catering cégek forgalma 28,8 százalékkal csökkent éves bázison. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi…
Tovább olvasom >Megvette a Vegan Food Group a német TofuTownt
A Vegan Food Group eddigi legnagyobb akvizíciója keretében vásárolta meg…
Tovább olvasom >Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >