Íme,a legismertebb luxusmárkák
Az Interbrand marketing tanácsadó cég kiadta 2019-es globális márkalistáját. Ráadásul ebből kitűnik, hogy a luxusipar, valamint a kiskereskedelmi ágazat a második egymást követő évben a leggyorsabban növekvő ágazatok, átlagos növekedési rátájuk 11 százalék – írja a Business Insider nyomán az origo.
Kép: origo, imaginechina/He Lili
A lista elkészítéséhez a tanácsadócég elemzi a márkák pénzügyi teljesítményét és szolgáltatásait, a szerepét a vásárlói döntésekben, valamint a márkák versenyképességét az ágazatbeli társaikhoz képest.
Ennek eredményeként az elemzés megállapította, hogy az első kilenc luxusvállalat együttes márkaértéke megközelítőleg 117,7 milliárd dollár.
A luxusvállaltok sorrendje:
Louis Vuitton (32,2 milliárd dollár)
Chanel (22,1 milliárd dollár)
Hermés (17,9 milliárd dollár)
Gucci (15,9 milliárd dollár)
Cartier (8,1 milliárd dollár)
Dior (6 milliárd dollár)
Tiffany & Co (5,3 milliárd dollár)
Burberry (5,2 milliárd)
Prada (4,7 milliárd dollár).
(origo)
Kapcsolódó cikkeink
Cipők luxuskivitelben
A világjárvány ellenére új butikot nyitott a Chrisitan Louboutin luxus…
Tovább olvasom >
Felvásárolnák a Tiffanyt
A Louis Vuitton márka mögött is álló francia luxusóriás, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >Épül Magyarország leginnovatívabb naperőműve – extrém időjárásra optimalizálva
A tegnapi napon megtörtént transzformátor alállomás beemelése és jelenleg is…
Tovább olvasom >