Íme,a legismertebb luxusmárkák
Az Interbrand marketing tanácsadó cég kiadta 2019-es globális márkalistáját. Ráadásul ebből kitűnik, hogy a luxusipar, valamint a kiskereskedelmi ágazat a második egymást követő évben a leggyorsabban növekvő ágazatok, átlagos növekedési rátájuk 11 százalék – írja a Business Insider nyomán az origo.
Kép: origo, imaginechina/He Lili
A lista elkészítéséhez a tanácsadócég elemzi a márkák pénzügyi teljesítményét és szolgáltatásait, a szerepét a vásárlói döntésekben, valamint a márkák versenyképességét az ágazatbeli társaikhoz képest.
Ennek eredményeként az elemzés megállapította, hogy az első kilenc luxusvállalat együttes márkaértéke megközelítőleg 117,7 milliárd dollár.
A luxusvállaltok sorrendje:
Louis Vuitton (32,2 milliárd dollár)
Chanel (22,1 milliárd dollár)
Hermés (17,9 milliárd dollár)
Gucci (15,9 milliárd dollár)
Cartier (8,1 milliárd dollár)
Dior (6 milliárd dollár)
Tiffany & Co (5,3 milliárd dollár)
Burberry (5,2 milliárd)
Prada (4,7 milliárd dollár).
(origo)
Kapcsolódó cikkeink
Cipők luxuskivitelben
A világjárvány ellenére új butikot nyitott a Chrisitan Louboutin luxus…
Tovább olvasom >Felvásárolnák a Tiffanyt
A Louis Vuitton márka mögött is álló francia luxusóriás, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >