Expressz áruházat nyit Kínában a Tesco
2004 óta az angol szupermarket lánc egy vegyesvállalaton keresztül 50 hipermarketet nyitott az országban, idén további 300 millió dollárt fektetnek be.
A legnagyobb riválisok, Wall Mart, Carrefour már előrébb tartanak a piacépítésben, több mint száz hipermarketet üzemeltetnek Kínában, de Kína a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában is kulcsszerepet játszik.
Tavaly a Tesco tovább folytatta a terjeszkedést a kontinensen, 180 millió dollárral növelte részesedését a közös vállalatban, új piaci stratégiaként az expressz áruházak kategóriában is terjeszkedni akar, az első bolt hamarosan megnyílik Shanghaj-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >