Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.
Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek, azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.
Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indult a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink… A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon1, ahol a családok…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >