Év végéig valamennyi Whole Foods üzletben elérhető lesz a tenyérleolvasással működő biometrikus fizetési technológia
Az Amazon az év végéig valamennyi Whole Foods üzletében lehetővé teszi a vásárlók számára a tenyérleolvasással működő fizetést.
Az Amazon One biometrikus fizetési technológia révén a felhasználók úgy léphetnek be és fizethetnek az áruházakban, hogy a tenyerüket egy leolvasó eszköz fölé helyezik. A vásárlóknak először össze kell kapcsolniuk a tenyerük lenyomatát egy tárolt hitelkártyával, majd ezt követően úgy tudnak fizetni, hogy egyszerűen meglengetik a kezüket a kioszk felett.
A vállalat a technológiát először a pénztár nélküli Go üzleteiben vezette be először. Ezt a Whole Foods üzletek követték, aminek eredményeként az Amazon One már a lánc több mint 200 egységében működik, és a vállalat azt tervezi, hogy a technológiát a következő hónapokban valamennyi – mintegy 500 – Whole Foods üzletben elérhető teszi.
Az Amazon a regisztrált immár több mint 3 millió Amazon One használatból „növekvő keresletre” következtet.
A vállalat a fizikai üzletekben bevethető technológiát egyre inkább harmadik felek felé értékesíti egy az Amazon Web Services felhő divíziója alá tartozó egység részeként. Az Amazon reptéri üzletekkel, sportstadionokkal és koncerthelyszínekkel kötött megállapodásokat a Just Walk Out tenyéralapú fizetési technológia és pénztár nélküli pénztárrendszer telepítésére.
A népszerű pékség-kávézó lánc, a Panera Bread az év elején kezdte el tesztelni az Amazon One-t néhány üzletében. A denveri Coors Field baseballstadionban pedig májusban tették először lehetővé, hogy látogatók a tenyérleolvasó eszközzel vásároljanak alkoholt.
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >