Év végéig valamennyi Whole Foods üzletben elérhető lesz a tenyérleolvasással működő biometrikus fizetési technológia
Az Amazon az év végéig valamennyi Whole Foods üzletében lehetővé teszi a vásárlók számára a tenyérleolvasással működő fizetést.
Az Amazon One biometrikus fizetési technológia révén a felhasználók úgy léphetnek be és fizethetnek az áruházakban, hogy a tenyerüket egy leolvasó eszköz fölé helyezik. A vásárlóknak először össze kell kapcsolniuk a tenyerük lenyomatát egy tárolt hitelkártyával, majd ezt követően úgy tudnak fizetni, hogy egyszerűen meglengetik a kezüket a kioszk felett.
A vállalat a technológiát először a pénztár nélküli Go üzleteiben vezette be először. Ezt a Whole Foods üzletek követték, aminek eredményeként az Amazon One már a lánc több mint 200 egységében működik, és a vállalat azt tervezi, hogy a technológiát a következő hónapokban valamennyi – mintegy 500 – Whole Foods üzletben elérhető teszi.
Az Amazon a regisztrált immár több mint 3 millió Amazon One használatból „növekvő keresletre” következtet.
A vállalat a fizikai üzletekben bevethető technológiát egyre inkább harmadik felek felé értékesíti egy az Amazon Web Services felhő divíziója alá tartozó egység részeként. Az Amazon reptéri üzletekkel, sportstadionokkal és koncerthelyszínekkel kötött megállapodásokat a Just Walk Out tenyéralapú fizetési technológia és pénztár nélküli pénztárrendszer telepítésére.
A népszerű pékség-kávézó lánc, a Panera Bread az év elején kezdte el tesztelni az Amazon One-t néhány üzletében. A denveri Coors Field baseballstadionban pedig májusban tették először lehetővé, hogy látogatók a tenyérleolvasó eszközzel vásároljanak alkoholt.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >