Euromonitor: globálisan a fogyasztók 40%-a fogyaszt kevesebb állati alapú élelmiszert
Miközben a szigorú vegán, vagy vegetáriánus étrendet követő fogyasztók száma továbbra is alacsony, az Euromonitor adatai szerint azoknak az aránya, akik csökkentik az állati eredetű termékek fogyasztását, immár 40%-ra tehető világszerte.
Az Euromonitor kutatásából kiderült, hogy az Egyesült Királyságban és Ausztráliában él a legtöbb olyan fogyasztó, akik figyelnek arra, hogy ne fogyasszanak túl sok állati eredetű élelmiszert. Az ő arányuk 45%.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Soha nem volt ennyire lendületes a növényi alapú élelmiszerek forgalma Németországban
Új rekordot döntött a növényi alapú hús- és tejhelyettesítők piaca…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >