Euromonitor: globálisan a fogyasztók 40%-a fogyaszt kevesebb állati alapú élelmiszert
Miközben a szigorú vegán, vagy vegetáriánus étrendet követő fogyasztók száma továbbra is alacsony, az Euromonitor adatai szerint azoknak az aránya, akik csökkentik az állati eredetű termékek fogyasztását, immár 40%-ra tehető világszerte.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/carrefour-upgrades-animal-welfare-standards-for-chickens-300x174.jpg)
Egyre kevesebben esznek állati eredetű termékeket
Az Euromonitor kutatásából kiderült, hogy az Egyesült Királyságban és Ausztráliában él a legtöbb olyan fogyasztó, akik figyelnek arra, hogy ne fogyasszanak túl sok állati eredetű élelmiszert. Az ő arányuk 45%.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását…
Tovább olvasom >Flora Plant fagylaltalap
Új Flora Professional 100% növényi alapú, allergénmentes fagylaltalap! Különlegessége, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >