Euromonitor: globálisan a fogyasztók 40%-a fogyaszt kevesebb állati alapú élelmiszert
Miközben a szigorú vegán, vagy vegetáriánus étrendet követő fogyasztók száma továbbra is alacsony, az Euromonitor adatai szerint azoknak az aránya, akik csökkentik az állati eredetű termékek fogyasztását, immár 40%-ra tehető világszerte.
Az Euromonitor kutatásából kiderült, hogy az Egyesült Királyságban és Ausztráliában él a legtöbb olyan fogyasztó, akik figyelnek arra, hogy ne fogyasszanak túl sok állati eredetű élelmiszert. Az ő arányuk 45%.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >Növényi alapú Lurpak az Egyesült Királyságban és Dániában
Az Arla Foods multinacionális szövetkezet a Lurpak vaj növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >