Eszpresszó géppel áll elő a Starbucks

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 27. 12:05

A Starbucks amerikai kávézólánc a Nespresso piaci pozícióit támadva bejelentette, hogy még a nyár előtt piacra dob egy nagy nyomással működő eszpresszó gépet, a Versimo-t. A készülék a Starbucks név alatt forgalmazott kávékapszulákkal fog működni.

A gép az első időben a hálózat kiválasztott éttermeiben, és a specializált viszonteladóknál kerül értékesítésre az Egyesült Államok és Kanada egész területén, valamint “bizonyos” nemzetközi piacokon. „Európában Franciaország, Anglia és talán Németország lehet majd a tesztpiac, de jelenleg a szerződés csak az Egyesült Államokra és Kanadára szól”” – állítja Olivier de Mendez franciaországi marketing igazgató.

Howard Schulz, a cég első embere nem rejtette véka alá azt a szándékot, hogy minél közelebb kívánnak kerülni a vásárlók elvárásaihoz.  A Starbucks alapítójának elképzelése szerint a márka megjelenik vásárlóik otthonában is, a csúcsminőségű kapszulás kávé segítségével. „Ez egy nagyon gyorsan növekvő piac. A kávé szektorban ez a szegmens bővül a leggyorsabban” – mutat rá Howard Schulz.

(M.B., franchiseportal.hu)

Kapcsolódó cikkeink