Eseményajánló: Employer Branding Workshop
Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? A téma szakértőivel ezekre a kérdésekre is megtalálja a választ az „ÚT A VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKÁHOZ” workshopon.
Ebben a pár órában egy olyan alaptudásra tehet szert, amivel képes lehet arra, hogy elindítsa vagy felturbózza a kampányait. Eszközöket adunk, amikkel tudatosan tudja építeni a munkáltatói márkáját, és ezzel pozitívan tud hatni a beérkező pályázatok minőségére és növelni tudja a cége ismertségét is.
Időpont: 2023.02.09. 9,00-13,00
Helyszín: Budapest, IX. Tinódi u 9-11 és online
Az esemény linkje, jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
BNI: nehéz a kisgyerekes anyák visszaintegrálása a munkaerőpiacra
Továbbra is ellentétes elvárásoknak kell megfelelniük a nőknek a családalapítás…
Tovább olvasom >Randstad Employer Brand Research: megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar…
Tovább olvasom >K&H ifjúsági index: Nem érzik stabilnak a munkahelyüket a fiatalok
Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >