Erősödnek az európai láncok
A harmadik negyedévben az európai élelmiszerláncok erős bevételnövekedésről számoltak be a Moody’s Investors Service riportja szerint. A piacelemző tanulmányából kiderült, hogy a cégek saját országukban, illetve Nyugat-Európában, bár komoly kihívásokkal küszködnek, de képesek a folyamatos fejlődésre. Vincent Gusdorf a Moody’s elnökhelyettese elmondta:
– A jó teljesítmény annak köszönhető, hogy a kelet-európai piacok kilábaltak végre válságból, illetve Latin-Amerikában is egyre nő a vásárlóerő.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >