Erősödik a Facebook Shopok online versenye Dél-Koreában

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2020. 07. 10. 08:30

Az amerikai közösségi oldal abban reménykedik, hogy a versennyel növelheti piaci részesedését a dél-koreai szereplők körében.

Ismét valami újjal próbálkoznak

A Facebook Shops lényege, hogy az eladók létrehozhatják saját kollekciójukat és személyre szabhatják a boltjuk stílusát képekkel és színekkel, amelyek jól kifejezezik brandjüket.

A vásárlók saját Facebookjukon vagy Instagramjukon keresztül nézhetik meg a kínálatot, illetve menthetik el a termékeket és vásárolhatják meg azokat. Hamarosan lehetővé válik az is, hogy a vásárlásokat  a WhatsApp, a Messenger vagy az Instagram Directen keresztül tehessék meg.

A Facebbok májusban nyitotta meg első Facebook Shopjait az USA-ban és Európában.

IGD

Kapcsolódó cikkeink