Erősödik a Facebook Shopok online versenye Dél-Koreában
Az amerikai közösségi oldal abban reménykedik, hogy a versennyel növelheti piaci részesedését a dél-koreai szereplők körében.

Ismét valami újjal próbálkoznak
A Facebook Shops lényege, hogy az eladók létrehozhatják saját kollekciójukat és személyre szabhatják a boltjuk stílusát képekkel és színekkel, amelyek jól kifejezezik brandjüket.
A vásárlók saját Facebookjukon vagy Instagramjukon keresztül nézhetik meg a kínálatot, illetve menthetik el a termékeket és vásárolhatják meg azokat. Hamarosan lehetővé válik az is, hogy a vásárlásokat a WhatsApp, a Messenger vagy az Instagram Directen keresztül tehessék meg.
A Facebbok májusban nyitotta meg első Facebook Shopjait az USA-ban és Európában.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is az E.Leclerc Franciaország elsőszámú élelmiszer-kiskereskedője
A Kantar új adatai szerint a francia E.Leclerc 1,1 százalékpontos…
Tovább olvasom >Először ér el kétszámjegyű piaci részesedést az Aldi az Egyesült Királyságban
Először mondhat magáénak kétszámjegyű piaci részesedést az Aldi az Egyesült…
Tovább olvasom >Az ALDI megelőzte a Morrisons-t – vajon ez hogy rendezi át az angol piacot?
A múlt hétvégén végre megtörtént az elkerülhetetlen: az Aldi megelőzte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >