Erősödik a Facebook Shopok online versenye Dél-Koreában
Az amerikai közösségi oldal abban reménykedik, hogy a versennyel növelheti piaci részesedését a dél-koreai szereplők körében.

Ismét valami újjal próbálkoznak
A Facebook Shops lényege, hogy az eladók létrehozhatják saját kollekciójukat és személyre szabhatják a boltjuk stílusát képekkel és színekkel, amelyek jól kifejezezik brandjüket.
A vásárlók saját Facebookjukon vagy Instagramjukon keresztül nézhetik meg a kínálatot, illetve menthetik el a termékeket és vásárolhatják meg azokat. Hamarosan lehetővé válik az is, hogy a vásárlásokat a WhatsApp, a Messenger vagy az Instagram Directen keresztül tehessék meg.
A Facebbok májusban nyitotta meg első Facebook Shopjait az USA-ban és Európában.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is az E.Leclerc Franciaország elsőszámú élelmiszer-kiskereskedője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Először ér el kétszámjegyű piaci részesedést az Aldi az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ALDI megelőzte a Morrisons-t – vajon ez hogy rendezi át az angol piacot?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

