Érintőképernyőként működő papír
Ki állítja, hogy a print műfaj haldoklik? Élőbb, mint valaha, és még hangja is van! A Grey London és a szoftverfejlesztő Novalia közös produkciója a brit élelmiszermárka, a Schwartz’s Flavour Shots különleges plakátja. A konduktív tintával bevont papír érintőképernyőként működik, és Bluetoothon keresztül jelet küld az azt fogadó eszközöknek, amelyek lejátsszák a zenét. Ez egy prototípus, hamarosan a jó öreg papír mindazt tudhatja, amit egy okostelefon vagy egy táblagép képernyője – vallja Kate Stone, a Novalia alapítója az Adweek hasábjain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >