Új organikus tejet és tejterméksort mutatott be az Aldi Svájc
Az Aldi Svájc bemutatta új, saját márkás organikus brandjét, amelyben tejek, tejtermékek és antibiotikum-mentes farmról származó tojás kapott helyet.
A Retour aux Sources brand lényege, hogy mennyiségi fenntarthatóságot és átláthatóságot képviseljenek, valamint korrektséget és csúcsminőséget.
Az első 24 SKU a tejtermék, hús és tojás kategóriákban mind a 277 svájci Aldi-üzletben a polcokra került.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt feldolgozói értékesítési ára csökkent
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2024 februárjában az…
Tovább olvasom >A nyerstej termelői ára 26 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2023 decemberében az…
Tovább olvasom >Tovább növekszenek a tejtermékek árai 2024-ben?
Az elmúlt két évben folyamatosan emelkedtek Magyarországon a tej és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >