Eltünteti a fogyaszthatósági időt a Morrisons a tejek csomagolásáról
A Morrisons azt tervezi, hogy többé nem tünteti fel saját márkás tejeinek csomagolásán a fogyaszthatósági dátumot. A lépéssel a cég az élelmiszerpazarlás mértékét szeretné csökkenteni.

Nem mindegy, mi van a csomagoláson
A kezdeményezés a Morrisons saját márkás tejeinek 90%-át érinti. A fogyaszthatósági dátum helyett a cég a „best before”, azaz a „minőségét megőrzi” dátumot alkalmazza.
Az Egyesült Királyságban évente 290.000 tonna tejet öntenek ki a háztartások, amelynek egyik oka a fogyaszthatósági idő megjelenítése a csomagoláson.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új organikus tejet és tejterméksort mutatott be az Aldi Svájc
Az Aldi Svájc bemutatta új, saját márkás organikus brandjét, amelyben…
Tovább olvasom >Együttműködik a Morrisons a Podback kapszula-újrahasznosítóval
A Nestlé és a Jacobs Douwe Egberts UK által létrehozott…
Tovább olvasom >Árcsökkentő kampány a Morrisonstól
Az utóbbi évek egyik legnagyobb leárazási kampányát indította el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy…
Tovább olvasom >Biztos pontok a bizonytalanban
A gazdasági környezet változásaira adott lehetséges válaszok kerültek terítékre a…
Tovább olvasom >Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára…
Tovább olvasom >