Eltünteti a fogyaszthatósági időt a Morrisons a tejek csomagolásáról
A Morrisons azt tervezi, hogy többé nem tünteti fel saját márkás tejeinek csomagolásán a fogyaszthatósági dátumot. A lépéssel a cég az élelmiszerpazarlás mértékét szeretné csökkenteni.

Nem mindegy, mi van a csomagoláson
A kezdeményezés a Morrisons saját márkás tejeinek 90%-át érinti. A fogyaszthatósági dátum helyett a cég a „best before”, azaz a „minőségét megőrzi” dátumot alkalmazza.
Az Egyesült Királyságban évente 290.000 tonna tejet öntenek ki a háztartások, amelynek egyik oka a fogyaszthatósági idő megjelenítése a csomagoláson.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >