Előszezon-élénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség előszezon-élénkítő, integrált kommunikációs kampányt tervez május 15. és június 30. között.
Az MTÜ azoknak a turisztikai attrakcióknak és szolgáltatóknak a csatlakozását várják, amelyek a kampány üzenetéhez – olvastuk a VIMOSZ hírlevelében -, a nyárifeltöltődéshez illeszkedő ajánlataikkal szívesen együttműködnének hazánk nyári turisztikai forgalmának élénkítésében. Az attrakciók valamint a szállás- és vendéglátóhelyek a 2023. május 15. és június30. közötti időszakra érvényes, speciális ajánlataikkal csatlakozhatnak, „Nyári élmények itthon”, illetve „Make Summer Memories in Hungary” néven, attól függően, hogy a belföldi vagy a nemzetközi kampányban kívánnak-e ezekkel megjelenni. Lehetőségük van csak az egyik, vagymindkét kampányban részt venni, ezt a jelentkezési űrlapon jelezhetik. Az MTÜ a partnerek kedvezményes ajánlatait a csodasmagyarorszag.hu és a visithungary.com weboldalakon tesziközzé, átfogó, országos és nemzetközi kampányában pedig kiemelten népszerűsíti ezeket. A szolgáltatók csatlakozási szándékukat ezen a linken elérhető jelentkezési űrlap kitöltésével jelezhetik legkésőbb 2023. május 15-ig. Kérdés esetén a kampany@visithungary.com e-mail címen az MTÜ munkatársai örömmel állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul 15 milliárdos keretösszeggel
A turisztikai ágazati szereplők versenyképességét erősítő támogatási program indul: a…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >MTÜ: nőtt a húsvéti forgalom a szálláshelyeken
A tavalyi ünnepi hosszú hétvégéhez képest 3 százalékkal magasabb forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly kihívásokkal néznek szembe a gyorsétterem-láncok
A vendéglátóipar jelentős kihívásokkal szembesül, amint azt a nagy étteremláncok,…
Tovább olvasom >