Elindult a dm hazai webshopja
A dm drogéria csütörtökön elindította az online értékesítését, a korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók 7400 termék közül válogathatnak online – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A dm drogéria csütörtökön elindította az online értékesítését. A korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók immáron 7400 termék közül válogathatnak online, köztük szinte a teljes dm márkás kollekció – tájékoztat közleményében a vállalat.
A kategóriákon belül további szűrési lehetőségek biztosítják a még pontosabb találatot, könnyebbé téve a keresgélést és a tájékozódást.
A digitalizáció a cég minden területén jelen kell, hogy legyen, nagy hiba lenne azt gondolni, hogy csupán az online shop indulása önmagában válasz a kihívásokra – mondta Kanyó Roland, a drogéria marketing és PR menedzsere.
A dm ünnepélyes keretek között indította el online shop-ját az érdi központi raktárban, ahonnan a rendeléseket kiszolgálják. Balról jobbra a dm Kft. munkatársai: Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató, Kovács Miklós logisztikai cégvezető, Peringer-Horváth Eszter online VZ csoportvezető és vezető logisztikai asszisztens, valamint Kanyó Roland marketing és PR menedzser.
Forrás: DM
A dm online shopban történő vásárlás esetén online bankkártyával vagy készpénzes utánvéttel lehet fizetni. A házhozszállítás országos, és egységáron, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül juttatják el a rendeléseket a vásárlókhoz.
A dm kiszállítási partnere a Sprinter Futárszolgálat.
Aki továbbra is a bolti vásárlást részesíti előnyben, annak a weboldalon, valamint az applikációban is elérhető üzletkereső segít eljutni a legközelebbi dm-be – írják közleményükben.
„Azt szeretnénk, ha a két terület kiegészítené egymást és mindenki számára kényelmi szolgáltatást nyújtson a drogérialánc. Reméljük, hogy ezzel már nem csak az offline, de az online vásárlói élmény növeléséhez is hozzájárulhatunk” – fejtette ki Kovács Miklós, a dm logisztikai cégvezetője. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >