Elindult a P&G környezeti nevelési programja
A környezettudatos életmódra, valamint a felelős fogyasztásra való nevelés és társadalmi edukáció a Procter&Gamble egyik legfőbb törekvése világszerte, ezért vezette be Magyarországon is ÖKO-szokások nevű oktatóprogramját általános iskolai tanulók részére.
A P&G globális nagyvállalatként elkötelezett a környezetvédelem támogatása, valamint a környezeti nevelés és edukáció ösztönzése mellett. Tavaly bemutatott, a vállalat weboldaláról letölthető átfogó oktatási segédanyagai segítik a tanárokat és diákokat az alapvető ökológiai szokások elsajátításában. Az ingyenes anyagok a környezetvédelem három kulcsfontosságú területére összpontosítanak: a vízvédelemre, a hulladékgazdálkodásra és az energiatakarékosságra. A P&G legfrissebb adatai szerint közel 8000 diákhoz jutott el az oktatási segédlet az elmúlt egy évben, de a cél, hogy az ország több mint 2400 általános iskolájának mind a 720 000 diákjához eljussanak, ezért a jövőben átfogó tájékoztatási programot indítanak az oktatási intézmények és a pedagógusok számára. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022/11. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Műanyagmentes július: szemléletformáló kampányt indított a SPAR
A SPAR Magyarország is csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. Az egész…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >