Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely mellett a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik.
Az MTÜ közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez. A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig.
A kisfilm a www.hellomagyarorszag.hu oldalon tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: a vendégéjszakák száma 25, a vendégeké 30 százalékkal nőtt 2023 márciusához képest
A vendégéjszakák száma 25, a vendégeké 30 százalékkal nőtt 2023…
Tovább olvasom >NGM: dinamikusan nő a turisztikai ágazat teljesítménye
Dinamikusan nő a turisztikai ágazat teljesítménye, márciusban a vendégek és…
Tovább olvasom >Áll a bál a magyarok kedvenc üdülőhelyén
A Kanári-szigeteken – ahová rengeteg magyar turista látogat – egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gasztroünnep amerikai módra – A nap videója
Nyaranta rendezik a Texas Restaurant Showt – az államnak mindig…
Tovább olvasom >Sört, elegánsan – A nap képe
Stílusos és látványos az oldalsó hurkokkal megerősített sörhordó alkalmatosság a…
Tovább olvasom >