Elindult “A hazaiban több van!” kampány, amihez a Terrán is csatlakozott
Válaszd a hazait, és nyerj! – elindult “A hazaiban több van!” kampány, amelyhez a száz százalékban magyar tulajdonú Terrán cégcsoport is csatlakozott. Hazait választani környezettudatos, biztonságos és most nyereménnyel is jár.
A Magyar Termék védjegyet azok a termékek kaphatják meg, melyek 100 százalékban magyar alapanyagból, Magyarországon készülnek, valamint a felhasznált alapanyagokat – a nyersanyag bányászatától a termelésig – Magyarországon állítják elő. Ez fontos a fenntarthatóság szempontjából is, hiszen így olyan termékeket vásárolunk, amelyek kevesebb szállítást, rövidebb utat igényelnek, így kevésbé környezetszennyezőek.
Magyar Termék nemcsak élelmiszer lehet, idén Magyarország vezető tetőcserép gyártója, a Terrán is csatlakozott a védjegyet használók köréhez, egyetlen nem FMCG cégként. A Terrán tetőcserepei magyar alapanyagokból készülnek, a bányától a háztetőig a teljes folyamat itthon történik, már több mint 100 éve. Az építőiparban a fenntarthatóság a tervezéssel kezdődik, de hozzátartozik a környezetbarát anyagok felhasználása csakúgy, mint az energiahatékonyság, a megújuló energiaforrások használata, a minél környezetkímélőbb gyártási folyamatok és a lehető legrövidebb szállítás. És ebben a Terrán élen jár. A cégcsoport határozott lépést tett a környezettudatosság útján, amikor napelemes innovációba kezdett, és elkötelezett a minél kisebb ökológiai lábnyom elérése mellett is.
„Mindig is arra törekedtünk, hogy termékeinkkel és tevékenységeinkkel a hazai gazdaságot erősítsük. Ma már a vásárlóknak fontos szempont a fenntarthatóság, ezért felértékelődött a helyben előállított, magas minőségű és a környezetet minél kisebb mértékben megterhelő termékek szerepe. Elkötelezettek vagyunk a környezetvédelem mellett, a fenntarthatóságért termékeinkkel és működésünkkel is sokat teszünk. A Magyar Termék védjegyet használók körébe tartozni nagy büszkeség, hiszen a megbízhatóságot, a minőséget jelenti ”
– mondja Gódi Attila, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft ügyvezető igazgatója.
“A hazaiban több van!” kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy a magyar termékek vásárlásával a hazai családokat, gazdaságot támogatjuk, és a környezetet is óvjuk. Aki most Magyar Termék védjegyes Terrán tetőcserepet vásárol, nemcsak abban lehet biztos, hogy a termék megbízható és magas minőségű, hanem nyerhet is. A vásárlást igazoló blokk AP kódjának vagy a számlaszámának feltöltésével a magyaranyero.hu weboldalra, napi 5×10 000 forintot is nyerhet. A hazai termékekben több van! Az itthon készült tetőcserép garancia a minőségre és bolygónk védelmére.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >„A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány folytatásával nyitotta 2024-et a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2024-ben sem lassít; a tavaly nyáron…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >