Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét, amely az „ikonikus” sárga színű sajtra hasonlít.
A limitált kiadású, félig tartós hajfesték bevezetéséhez a Velveeta a „merész és egyedi” stílusáról ismert színésznővel, Julia Foxszal lépett partnerségre. Fox egy New York-i kosárlabda-mérkőzésen jelent meg először aranyszínű hajjal a pálya szélén.
– Fox olyan trendteremtő, aki a konvenciókkal szemben az intuíciójára hallgat, és ezzel megtestesíti a márka lényegét és a La Dolce Velveeta gondolkodásmódját – közölte a vállalat.
– Amikor a Velveeta megosztotta velem, hogy miről is szól a márka, azt teljesen át tudtam érezni, hiszen én is mindig igyekszem a lehető legteljesebb életet élni, és mindent megtenni azért, amit szeretek. Imádom a tésztát és a sajtot, így a Velveetára azonnal igent mondtam. A Velveeta Gold olyan külsőt kölcsönöz, amely mellett teljesen ki tudok állni – nyilatkozta a színésznő.
A 120 ml-es tégelyben kapható hajfesték a cég szerint egy rövid haj festésére elegendő.
A legjobb eredmény érdekében a Kraft Heinz javaslata szerint a festéket alaposan és egyenletesen érdemes felvinni a száraz hajra, és húsz perc hatóidő után kíméletes samponnal kiöblíteni a hajból mindaddig, amíg a víz tiszta nem lesz.
A termék az Amazonon 7,50 dollárért – egy Velveeta sajtos kenyér áráért – kapható.
– Újabbnál újabb módon igyekszünk a rajongókat abban segíteni, hogy megéljék a La Dolce Velveeta-t. A hajápolás tökéletes terepként kínálkozott, hogy a szórakozni vágyókat arra kérjük, büszkén mutassák meg egyedi stílusukat és egyéniségüket – mondta Stephanie Vance, a Velveeta márkamenedzsere.
A szépségápolási márkák az ínyenc illatokat és az ételek ihlette termékeket kutatják. Az Innova Market Insights piackutató cég szerint az iparágban továbbra is egyre több párhuzam látható majd az élelmiszer- és testápolási trendek között.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Az alternatív fehérjéké a főszerep az Anuga új szakvásárán
A világ elsőszámú élelmiszeripari rendezvénye, az Anuga új a növényi…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz továbbra is érzi a fogyasztók költségtudatosságának hatását
A szószokat és leveseket gyártó amerikai Kraft Heinz továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >