Eladja a Danone a Michel et Augustin kekszmárkát a Ferrerónak
Exkluzív tárgyalásokat folytat a Danone az olasz Ferrero édességgyártó csoporttal a Michel et Augustin francia kekszmárka eladásáról, mert az már nem illeszkedik a francia tejipari vállalat stratégiájába.
A Danone csak 2019-ben vásárolta meg a Michel et Augustint, három évvel azután, hogy kisebbségi részesedést szerzett a vállalatban. A francia márka leginkább édes és sós kekszeiről ismert, de desszerteket és italokat is forgalmaz.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de a Renew Danone stratégiánk keretében kívül esik a befektetési prioritásainkon” – mondta Jürgen Esser vezérigazgató-helyettes a Reutersnek.
A Danone most a márka CTH Investnek, az olasz családi tulajdonban lévő Ferrero belga holdingjának történő eladásával próbál megoldást találni. Az olyan ismert édességmárkák, mint a Nutella, a Kinder, a Delacre és a Tic Tac gyártója nem kívánt a tranzakció pénzügyi vetületeiről részleteket közölni.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >