Eladja a Danone a Michel et Augustin kekszmárkát a Ferrerónak

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 12. 08. 09:53

Exkluzív tárgyalásokat folytat a Danone az olasz Ferrero édességgyártó csoporttal a Michel et Augustin francia kekszmárka eladásáról, mert az már nem illeszkedik a francia tejipari vállalat stratégiájába.

A Danone csak 2019-ben vásárolta meg a Michel et Augustint, három évvel azután, hogy kisebbségi részesedést szerzett a vállalatban. A francia márka leginkább édes és sós kekszeiről ismert, de desszerteket és italokat is forgalmaz.

„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de a Renew Danone stratégiánk keretében kívül esik a befektetési prioritásainkon” – mondta Jürgen Esser vezérigazgató-helyettes a Reutersnek.

A Danone most a márka CTH Investnek, az olasz családi tulajdonban lévő Ferrero belga holdingjának történő eladásával próbál megoldást találni. Az olyan ismert édességmárkák, mint a Nutella, a Kinder, a Delacre és a Tic Tac gyártója nem kívánt a tranzakció pénzügyi vetületeiről részleteket közölni.

Retail Detail

Kapcsolódó cikkeink