Együttműködik az Alpine Canada Alpin és a Helly Hansen
Az Alpine Canada Alpin (ACA) és a Helly Hansen, a professzionális síelők vezető ruházati márkája egy új, felsőruházatra és felszerelésre vonatkozó együttműködést jelentett be.
2015 júliusától hivatalosan is a Helly Hansen öltözteti a kanadai alpesi és para-alpesi sícsapatokat, többek között a sztársíelő Duston Cookot és a para-alpesi szenzációt, Mac Marcoux-t.
„Nagy öröm, hogy együttműködhetünk az Alpine Canada Alpinnel a kanadai sportolók támogatásáért. Alpesi versenyöltözeteink és felsőruházatunk tervezésekor szem előtt tartjuk, hogy a lehető legtöbb előnnyel támogassa a sportolók teljesítményét” – mondta Paul Stoneham, a Helly Hansen vezérigazgatója. „A professzionális síelők vezető öltözeti márkájaként felszereléseinket úgy alakítottuk ki, hogy a legzordabb körülmények között is a legmagasabb szintű teljesítményt biztosítsa sportolóink számára.”
Az ACA személyzete, edzői és sportolói a Helly Hansennel közösen alkották meg és tesztelték a 2015-16-os síszezon darabjait és az együttműködés alatt továbbra is közösen dolgoznak majd a következő generációs dizájn megalkotásában.
„Az ACA üdvözli alpesi és para-alpesisí csapatainak legújabb partnerét” – mondta Mark Rubinstein, az Alpine Canada Alpin elnök-vezérigazgatója. „A Helly Hansen régóta ismert kiváló alpesi felsőruházatairól és egyéb kiegészítőiről. Sportolóink, edzőink és a teljes személyzetünk nagy reményeket fűznek új kapcsolatunkhoz a Helly Hansen csapattal.”
“Izgatottan várom, hogy kipróbálhassam a legmagasabb techikai innovációkat felsorakoztató tréning- és versenyruházatot” – tette hozzá Dustin Cook, a 2015-ös FIS Alpine Világbajnokság super g ezüstérmes síelője.
2015 októberében a Helly Hansen ACA-márkajelzéssel ellátott kollekciója kereskedelmi forgalomban is kapható lesz. A kollekció ACA öltözeteiből származó bevételből az ACA és sportolóik is részesülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Nem fenntartható a jelenlegi ruhaipar, drágulás jön
Az EU olyan szabályozáson dolgozik, amely a divatcégeket arra kötelezi,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar krízise miatt bedőlni látszik a ruhaipar is
A 40 százalékos élelmiszer-infláció és a rezsidémon elégeti az emberek…
Tovább olvasom >Folytatja magyarországi terjeszkedését a Hervis
Bár a hazai kiskereskedelmet mélyen érintették a Covid-19 járvány gazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >