Egyszerűsíti üzletkoncepcióját a Lidl Belgiumban
A Lidl azt tervezi, hogy egyszerűsíti belgiumi üzletkoncepcióját, és az országban működő 310 üzletének mindegyike azonos elrendezésű lesz.
A változtatást egy Németországban futó hasonló projekt előzte meg, ahol a Lidl az egyszerű és letisztult eladótérre épülő, a kemény diszkontmodellhez közelebb álló, sallangmentes megközelítést választotta két nagy problémára válaszul – írja a Lebensmittel Zeitung.
Egyrészt, a Lidl úgy látja, hogy a hazai piacon az Aldi (különösen az Aldi Süd) növekedése a számok tükrében erőteljesebb. A Lidl ezért hangsúlyosabb diszkont-arculattal akarja újra magához vonzani az árérzékeny vásárlókat. Az elmúlt években a Lidl inkább a nagy szupermarketláncok, például az Edeka által meghatározott irányba indult, ám most úgy tűnik, ismét az Aldi a nagy rivális.
Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium szóvivője a Het Laatste Nieuws flamand napilapnak nyilatkozva kifejtette, hogy a cél az, hogy a vásárlók belépéskor azonnal felismerjék a Lidl-üzletek arculatát.
„Akár Lommelben, akár Antwerpenben lép be a vásárló az üzletbe, a pékáru-, gyümölcs- és zöldségrészleggel találkozik először”
– a mondta a lapnak a szóvivő.
A kezdeményezéssel a diszkont az alkalmazottak hatékonyságát is növelni kívánja. A nívósabb üzletberendezés magasabb költségeket is jelentett. Az alkalmazottak panaszkodtak, hogy egyes berendezések – például a gyümölcs- és zöldségosztályon – feltöltése több munkával járt.
Kapcsolódó cikkeink
Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >