Egyre többet költenek a britek saját márkás termékekre
Nyolcvanötmillió fonttal többet költöttek a brit vásárlók az elmúlt négy hétben saját márkás termékekre, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A Nielsen kutatása szerint az Egyesült Királyságban a saját márkás termékek közül négy hét alatt 7 százalékkal több mirelit áru, 6 százalékkal több csomagolt és konzerv zöldség- és gyümölcstermék s 5 százalékkal több pékáru fogyott, mint tavaly ilyenkor.
Kapcsolódó cikkeink
Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
Igazi shopper marketing oázisra bukkant Mike Anthony. A Marks&Spencer üzlet…
Tovább olvasom >A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
Különleges Csokoládé Csarnok nyitásával ünnepelte a 150 éves csokoládé évfordulót…
Tovább olvasom >A Harrods szépségboltja a H beauty
Második egységét nyitja meg az ikonikus Harrods áruház H beauty…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >