Egyre többet költenek a britek saját márkás termékekre
Nyolcvanötmillió fonttal többet költöttek a brit vásárlók az elmúlt négy hétben saját márkás termékekre, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A Nielsen kutatása szerint az Egyesült Királyságban a saját márkás termékek közül négy hét alatt 7 százalékkal több mirelit áru, 6 százalékkal több csomagolt és konzerv zöldség- és gyümölcstermék s 5 százalékkal több pékáru fogyott, mint tavaly ilyenkor.
Kapcsolódó cikkeink
Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Harrods szépségboltja a H beauty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra REL EXPO Jakabszálláson
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Véget ért a budapesti Shanghai Fair
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 éves az Euroshop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

