Egyre többet költenek a britek saját márkás termékekre
Nyolcvanötmillió fonttal többet költöttek a brit vásárlók az elmúlt négy hétben saját márkás termékekre, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A Nielsen kutatása szerint az Egyesült Királyságban a saját márkás termékek közül négy hét alatt 7 százalékkal több mirelit áru, 6 százalékkal több csomagolt és konzerv zöldség- és gyümölcstermék s 5 százalékkal több pékáru fogyott, mint tavaly ilyenkor.
Kapcsolódó cikkeink
Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
Igazi shopper marketing oázisra bukkant Mike Anthony. A Marks&Spencer üzlet…
Tovább olvasom >A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
Különleges Csokoládé Csarnok nyitásával ünnepelte a 150 éves csokoládé évfordulót…
Tovább olvasom >A Harrods szépségboltja a H beauty
Második egységét nyitja meg az ikonikus Harrods áruház H beauty…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >