Egyre többet költenek a britek saját márkás termékekre
Nyolcvanötmillió fonttal többet költöttek a brit vásárlók az elmúlt négy hétben saját márkás termékekre, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A Nielsen kutatása szerint az Egyesült Királyságban a saját márkás termékek közül négy hét alatt 7 százalékkal több mirelit áru, 6 százalékkal több csomagolt és konzerv zöldség- és gyümölcstermék s 5 százalékkal több pékáru fogyott, mint tavaly ilyenkor.
Kapcsolódó cikkeink
Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Harrods szépségboltja a H beauty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Három díjjal ismerték el a Market Csoport szakmai kiválóságát az ÉVOSZ évzáró gáláján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld közbeszerzési workshop, hogy a zöld közbeszerzésekben is a jó gyakorlatok terjedjenek el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év kiváló magyar méze verseny díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
