Egyre többet költenek a britek saját márkás termékekre
Nyolcvanötmillió fonttal többet költöttek a brit vásárlók az elmúlt négy hétben saját márkás termékekre, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A Nielsen kutatása szerint az Egyesült Királyságban a saját márkás termékek közül négy hét alatt 7 százalékkal több mirelit áru, 6 százalékkal több csomagolt és konzerv zöldség- és gyümölcstermék s 5 százalékkal több pékáru fogyott, mint tavaly ilyenkor.
Kapcsolódó cikkeink
Vevőközpontú megoldások – a kereskedelem jövője
Igazi shopper marketing oázisra bukkant Mike Anthony. A Marks&Spencer üzlet…
Tovább olvasom >A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
Különleges Csokoládé Csarnok nyitásával ünnepelte a 150 éves csokoládé évfordulót…
Tovább olvasom >A Harrods szépségboltja a H beauty
Második egységét nyitja meg az ikonikus Harrods áruház H beauty…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >