Egyetemistáknak szerveztek reklámversenyt
Idén második alkalommal rendezte meg A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Four Creation reklámügynökség a COPYTITION kreatív versenyt, melynek küldetése, hogy a hallgatók számára bepillantást nyújtson a reklámvilágba, és felkeltse minél több tehetséges fiatal érdeklődését a szakma iránt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/04/Kepernyofoto-2024-04-09-9.39.02-1024x676.png)
a győztes 3C csapat, Zsiga Anett, Kasik Nándor és Nagy Levente Gábor; forrás: COPYTITION
A verseny az ország egyik legnagyobb presztízsű, Szegedhez kötődő márkája a Goodwill Pharma támogatásában valósult meg, akik azon túl, hogy feladatot adtak és egy aktuális kommunikációs kihívásukat megosztották a versenyzőkkel, gyakorlati helyeket is biztosítanak a győztes csapat tagjainak. Ezáltal a verseny nemcsak egy bulletpoint az önéletrajzban, hanem egy valódi útlevél a szakmába.
A verseny a különböző szakterületek közötti együttműködést kiemelt prioritásként kezeli, így a versenyzők három klasszikus reklámügynökségi munkakörbe, stratéga, kreatív szövegíró és grafikus pozícióba jelentkezhettek. A 4 napos kreatív versenybe 16 csapat vágott bele, akiknek a kampánytervezés mellett az ötletek megvalósítására is kiemelt figyelmet kellett fordítaniuk. A csapatoknak a célok, célcsoportok, üzenetek, médiumok és mérőszámok meghatározása mellett konkrét hirdetéskreatívokkal kellett szemléltetniük koncepciójukat. A Copytition egy hosszú távú kezdeményezés, amely a szervezők tervei szerint a következő években országosan is megrendezésre kerül, így összekötve a tehetségeket, az ügynökségeket és a márkákat.
A versenyzők szerda reggel kapták meg a feladatot Dr. Kocsis Kittitől, a Goodwill Pharma Nyrt. Medical marketing vezetőjétől. A hallgatók a felmerülő kérdéseiket aznap 16 óráig tehették fel, majd később a Four Creation munkatársaihoz, mint mentorokhoz fordulhattak tanácsokért. Szombaton 9 órától kezdődően párhuzamosan három teremben zajlottak a prezentációk, melyek után végül 5 csapat jutott tovább a döntőbe, ahol a teljes zsűri előtt kellett újra előadniuk a munkájukat.
A versenyt végül a 3C elnevezésű, 1 fő képi ábrázolás szakos és 2 fő kereskedelem és marketing szakos hallgatókból álló csapat nyerte. A csapattagok a harmadéves Zsiga Anett és a végzős Kasik Nándor és Nagy Levente Gábor voltak. Második lett a PELEPA csapat, melynek tagjai Vad Panka Zsófia, Kolep Péter és Nguyen Levente voltak, míg a harmadikként Monostori Noémi, Ménesi Enikő és Utasi Dorina csapata, a Három szép gondolat végzett.
„Anno 2016-ban a Four Creation is az SZTE GTK falai között indult el, de nekünk nem volt lehetőségünk előzetesen kipróbálni magunkat ilyen jellegű versenyeken. Emiatt is tartjuk küldetésünknek, hogy biztosítani tudjuk a következő generációnak a szakmai kapcsolatok kiépítésének lehetőségét, valamint a reklámszakma megízlelését” – mondta el Olajos Márk, a Four Creation ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >Kell az innováció a reklámban is
Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >