Egy leheletnyi olívaolajat kever a Starbucks kávéjába Olaszországban
A hagyományos espresso, illetve capuccino alternatívájaként újfajta kávéitalt kínál a Starbucks a kávérajongóknak Olaszországban, amelyben a kávéhoz olívaolajat is kevernek.
Az „Oleato” italok arabica kávéból készülnek „egy kanál hidegen sajtolt, extra szűz Partanna olívaolajjal átitatva” – írja közleményében a Starbucks.
Az ár a csésze méretétől függően 4,5 és 6,5 euró (4,80-6,90 dollár) között mozog.
A Starbucks Milánó központjában lévő zászlóshajó kávézójában a fiatal fogyasztók abszolút pozitívan fogadták a kezdeményezést.
Az alapító Howard Schultz, akit elmondása szerint egy 1983-as milánói út inspirált arra, hogy az olasz italfogyasztási szokásokat az Egyesült Államokba exportálja, az Oleato-t „a következő kávéforradalomnak” nevezte.
Az „Oleato” különböző formákban, így caffe latteként, egy „dekonstruált” változatban citromlével, valamint vodkával és vaníliás sziruppal ízesített „Espresso Martini”-ként debütált.
Az italokat a későbbiekben egyes további piacokon is bevezetik, kezdve tavasszal az Egyesült Államokban Dél-Kaliforniával, majd még ugyanebben az évben Japánban, a Közel-Keleten és Nagy-Britanniában – közölte a Starbucks.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >