Egy leheletnyi olívaolajat kever a Starbucks kávéjába Olaszországban
A hagyományos espresso, illetve capuccino alternatívájaként újfajta kávéitalt kínál a Starbucks a kávérajongóknak Olaszországban, amelyben a kávéhoz olívaolajat is kevernek.
Az „Oleato” italok arabica kávéból készülnek „egy kanál hidegen sajtolt, extra szűz Partanna olívaolajjal átitatva” – írja közleményében a Starbucks.
Az ár a csésze méretétől függően 4,5 és 6,5 euró (4,80-6,90 dollár) között mozog.
A Starbucks Milánó központjában lévő zászlóshajó kávézójában a fiatal fogyasztók abszolút pozitívan fogadták a kezdeményezést.
Az alapító Howard Schultz, akit elmondása szerint egy 1983-as milánói út inspirált arra, hogy az olasz italfogyasztási szokásokat az Egyesült Államokba exportálja, az Oleato-t „a következő kávéforradalomnak” nevezte.
Az „Oleato” különböző formákban, így caffe latteként, egy „dekonstruált” változatban citromlével, valamint vodkával és vaníliás sziruppal ízesített „Espresso Martini”-ként debütált.
Az italokat a későbbiekben egyes további piacokon is bevezetik, kezdve tavasszal az Egyesült Államokban Dél-Kaliforniával, majd még ugyanebben az évben Japánban, a Közel-Keleten és Nagy-Britanniában – közölte a Starbucks.
Kapcsolódó cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új saját márkás finomságok a Shell töltőállomásain
A Shellnél folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink útközben is minőségi,…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >