Edukációs kampányt indít a Consumer Goods Forum az élelmiszerpazarlás ellen
A Consumer Goods Forum élelmiszer-pazarlással foglalkozó akciókoalíciója új, edukációs kampányt indít #TooGoodToWaste címmel az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampány célja a cégeket arra ösztönözni, hogy a fogyasztókat a háztartási élelmiszer-pazarlás csökkentésére inspirálják.
A kezdeményezés elsőszámú támogatója a Food Waste Coalition of Action munkacsoport, amelynek tagjai között megtalálhatók olyan cégek, mint a Bel Group, a Grupo Exito, a Kerry, a Majid Al Futtaim, a Migros Ticaret A.Ş, a Tesco, az Unilever és a Walmart.
– Az élelmiszer-pazarlás összetett, mindannyiunkat érintő globális kihívás, ezért a kezelését célzó megközelítéseink is jó, ha egységesek – mondta Sharon Bligh, a Consumer Goods Forum (CGF) egészségügyért és fenntarthatóságért felelős igazgatója.
– Ez a kampány a tagok összefogásáról szól olyan gyakorlati meglátások összegyűjtése érdekében, amelyek gyorsabb közös előrelépést eredményezhetnek. Minden élelmiszeripari vállalatnak fontos szerepe van az élelmiszer-pazarlás saját tevékenységi körén belüli csökkentésében, valamint a fogyasztók tudatosságának fokozásában és cselekvésre bírásában – véli a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >Tovább bővül a munkatársi juttatások köre és mértéke a Tescónál
Június 1-jével 25 százalékkal megemelte a munkatársaknak járó cafetéria keretet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >