Edukációs kampányt indít a Consumer Goods Forum az élelmiszerpazarlás ellen
A Consumer Goods Forum élelmiszer-pazarlással foglalkozó akciókoalíciója új, edukációs kampányt indít #TooGoodToWaste címmel az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampány célja a cégeket arra ösztönözni, hogy a fogyasztókat a háztartási élelmiszer-pazarlás csökkentésére inspirálják.
A kezdeményezés elsőszámú támogatója a Food Waste Coalition of Action munkacsoport, amelynek tagjai között megtalálhatók olyan cégek, mint a Bel Group, a Grupo Exito, a Kerry, a Majid Al Futtaim, a Migros Ticaret A.Ş, a Tesco, az Unilever és a Walmart.
– Az élelmiszer-pazarlás összetett, mindannyiunkat érintő globális kihívás, ezért a kezelését célzó megközelítéseink is jó, ha egységesek – mondta Sharon Bligh, a Consumer Goods Forum (CGF) egészségügyért és fenntarthatóságért felelős igazgatója.
– Ez a kampány a tagok összefogásáról szól olyan gyakorlati meglátások összegyűjtése érdekében, amelyek gyorsabb közös előrelépést eredményezhetnek. Minden élelmiszeripari vállalatnak fontos szerepe van az élelmiszer-pazarlás saját tevékenységi körén belüli csökkentésében, valamint a fogyasztók tudatosságának fokozásában és cselekvésre bírásában – véli a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >