Edukációs kampányt indít a Consumer Goods Forum az élelmiszerpazarlás ellen
A Consumer Goods Forum élelmiszer-pazarlással foglalkozó akciókoalíciója új, edukációs kampányt indít #TooGoodToWaste címmel az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampány célja a cégeket arra ösztönözni, hogy a fogyasztókat a háztartási élelmiszer-pazarlás csökkentésére inspirálják.
A kezdeményezés elsőszámú támogatója a Food Waste Coalition of Action munkacsoport, amelynek tagjai között megtalálhatók olyan cégek, mint a Bel Group, a Grupo Exito, a Kerry, a Majid Al Futtaim, a Migros Ticaret A.Ş, a Tesco, az Unilever és a Walmart.
– Az élelmiszer-pazarlás összetett, mindannyiunkat érintő globális kihívás, ezért a kezelését célzó megközelítéseink is jó, ha egységesek – mondta Sharon Bligh, a Consumer Goods Forum (CGF) egészségügyért és fenntarthatóságért felelős igazgatója.
– Ez a kampány a tagok összefogásáról szól olyan gyakorlati meglátások összegyűjtése érdekében, amelyek gyorsabb közös előrelépést eredményezhetnek. Minden élelmiszeripari vállalatnak fontos szerepe van az élelmiszer-pazarlás saját tevékenységi körén belüli csökkentésében, valamint a fogyasztók tudatosságának fokozásában és cselekvésre bírásában – véli a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >