Edukációs kampányt indít a Consumer Goods Forum az élelmiszerpazarlás ellen
A Consumer Goods Forum élelmiszer-pazarlással foglalkozó akciókoalíciója új, edukációs kampányt indít #TooGoodToWaste címmel az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampány célja a cégeket arra ösztönözni, hogy a fogyasztókat a háztartási élelmiszer-pazarlás csökkentésére inspirálják.
A kezdeményezés elsőszámú támogatója a Food Waste Coalition of Action munkacsoport, amelynek tagjai között megtalálhatók olyan cégek, mint a Bel Group, a Grupo Exito, a Kerry, a Majid Al Futtaim, a Migros Ticaret A.Ş, a Tesco, az Unilever és a Walmart.
– Az élelmiszer-pazarlás összetett, mindannyiunkat érintő globális kihívás, ezért a kezelését célzó megközelítéseink is jó, ha egységesek – mondta Sharon Bligh, a Consumer Goods Forum (CGF) egészségügyért és fenntarthatóságért felelős igazgatója.
– Ez a kampány a tagok összefogásáról szól olyan gyakorlati meglátások összegyűjtése érdekében, amelyek gyorsabb közös előrelépést eredményezhetnek. Minden élelmiszeripari vállalatnak fontos szerepe van az élelmiszer-pazarlás saját tevékenységi körén belüli csökkentésében, valamint a fogyasztók tudatosságának fokozásában és cselekvésre bírásában – véli a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Egy év múlva nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között
Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv,…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >