Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval ösztönözte a vásárlókat az édességek helyett egészséges választásra.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Magyarországon messze elmarad a zöldség- és gyümölcsfogyasztás mértéke az ajánlottól. A vállalat belső kutatása szerint például a brokkoli a 18 év alattiak körében még mindig gyakran elutasított zöldség, a válaszadók családtagjainak 11%-a pedig egyenesen tiltólistásként tekint rá. Az ELTE HBSC legfrissebb adatai szerint a magyar fiatalok kevesebb mint 30%-a fogyaszt napi szinten zöldséget vagy gyümölcsöt, mely arány az életkor előrehaladtával tovább csökken. A 2002-től jellemző jelentős javuló tendencia után 2014 óta stagnálás látható.
A foodora rendelési adatai alapján az utóbbi évben folyamatosan növekszik az érdeklődés a friss termékek, így a zöldségek és gyümölcsök iránt. A kosarak összetétele mellett, a különböző kosártípusok diverzitásában is megmutatkozik ez a trend, 2025 első felére már jellemzően olyan célzott, speciális bevásárlások dominálnak a platformon, amelyek egy-egy konkrét élethelyzethez, naphoz vagy napszakhoz illeszkednek. //
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >