eBevásárlólista – Az okos áruházak alkalmazása
Új alapokra helyezi a bevásárlást a Szintézis Informatikai ZRt. új telefonos alkalmazása. Az eBevásárlólista névre keresztelt mobil applikáció a fejlesztéshez csatlakozó áruházláncok számára az értékes információk mellett egyedülálló vásárlásösztönző lehetőségeket is nyújt. Az alkalmazás létrehozása során a fejlesztőcsapat a vásárlók és az üzletek igényeit egyaránt szem előtt tartotta, így született meg a hatékony eBevásárlólista, mely hamarosan ott fog lapulni minden vásárló zsebében.
A fogyasztói szokások rohamos változása nagy kihívást jelent az áruházláncok számára. Egyre nagyobb szerepük lesz ugyanis az innovatív megoldásoknak – aki gyorsan reagál, az jelentős versenyelőnyhöz juthat. A fogyasztói trendeket felismerve a Szintézis mobil alkalmazásokra specializálódott csapata eBevásárlólista nevű applikációjával az áruházak logisztikai rendszerfejlesztését, valamint a beltéri mobil helymeghatározást támogatja. A kliensen futó szoftver folyamatosan figyeli a mobilhálózatok cella ID adatait, így jelezni tudja, ha regisztrált vevő lépett be az áruházba. A vásárló, az akár otthon összeállított eBevásárlólista alapján, mobilkészülékén keresztül tájékozódhat a bolt termékeinek elhelyezéséről, illetve az útközben érintett, ajánlott akciós termékekről is. Ezzel egy eddig új, de kézenfekvő felületen kommunikálhatnak vevőikkel az üzletek.
„Az előrejelzések szerint a vásárlók előszeretettel fogják használni az alkalmazást, hiszen tartalom tekintetében szolgáltatási szinten rendszerünk teljesen egyedülálló megoldást kínál. A vevők, a rendszerünket használó áruházakban előre meg tudják tervezni a bevásárlást, melynek során a rendszer végig gyűjti a fogyasztó számára releváns információkat (megvette-e, mikori a lejárata).” – ismertette az alkalmazást Szabó Krisztián, a fejlesztőcsapat vezetője, majd így folytatta: – „A listába felvett termékekhez megjegyzést fűzhetnek a felhasználók, így például megadhatják a vásárolni kívánt mennyiséget, vagy egyéb információkat. Az összeállított bevásárló lista a készüléken lementhető, de tartalma bármikor módosítható.” Ez az automatizált megközelítés teljesen új, használatával a hatékony kiszolgálás versenyezhet a vásárlói ''bolyongásból” eredő előnyökkel, mely az eladásösztönzés új dimenzióit nyitja meg az áruházvezetők előtt.
Az összes elterjedt platformon (Android, IOS, Windows Phone) elérhető applikáció képes a fogyasztók vásárlásait adatbázisban gyűjtve a következő vásárláskor lehetőségeket kínálni a felhasználónak. Innen már csak egy kis lépés a bevásárlókosárba helyezett áruk automatikus átadása a kasszarendszerek felé. A győri Szintézis Informatikai ZRt. folyamatosan tökéletesíti alkalmazását, jelenleg is várja az innovációra nyitott üzletek jelentkezését.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Új fizetési megoldások: a puding próbája az evés!
A koronavírus-járvány és a készpénzmentes fizetés úgymond kéz a kézben…
Tovább olvasom >Magazin: Minden korábbinál többen látták idén a Jövő Áruházát
A Trade magazin által szervezett Future Store stand története 10…
Tovább olvasom >Magazin: Az Innovációs Termékverseny díjazottjai
2020. február 4-én, a Sirha Budapest 2020 kiállítás megnyitóját követően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >