dunnhumby 10 éve Magyarországon
A dunnhumby – a világ első számú vásárlóiadat-kutatási platformja – Közép-Európában és Magyarországon is már 10 éve segíti a cégeket abban, hogy jobban megértsék a vásárlók viselkedését.
Dunnhumby globális piacvezető a fogyasztói adatok kutatásában, lehetővé téve a vállalatok számára, hogy versenyképesek maradjanak és növekedjenek a modern adatvezérelt gazdaságban. Nálunk mindig a vásárló az első. A küldetésünk az, hogy a vásárlókat a gondolkodás és döntéshozatal középpontjába helyezve képessé tegyük a vállalatokat a növekedésre és a megújulásra.
Mivel a dunnhumby nagy hagyományokkal és szakértelemmel rendelkezik a kereskedelem területén – a világ egyik legkompetitívebb piaca, szerteágazó és összetett adatok áradatával – világszerte, különféle iparágakban lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy vásárlóközpontú szemlélet mentén növekedjenek.
A dunnhumby Vásárlói Kutatás Platform a dunnhumby speciális technológiai, szoftver és tanácsadási mixe, melynek segítségével a vállalkozások növelhetik bevételeiket és nyereségüket, azáltal, hogy kivételes élményeket nyújtanak vásárlóik számára – a boltokban, offline és online. A dunnhumby több mint 2000 szakértőt alkalmaz Európa-, Ázsia-, Afrika- és Amerika-szerte, olyan hatalmas piaci jelentőségű, ikonikus márkákkal együtt dolgozva, mint a Tesco, Metro, Whole Foods, Shoprite, Coca-Cola, Unilever, Procter & Gamble és Henkel.
Magyarországon 2008 augusztusában kezdődött a dunnhumby története, mindösszesen 3 fővel, amely mostanra már 3 csapattá nőtte ki magát. Ezek mindegyike folyamatosan azon dolgozik, hogy minden üzleti szegmensben a vásárló legyen az első.
Az insight csapat a Shop on LAB segítségével több mint 40 beszállítói márkának nyújt támogatást, szoros együttműködésben az értékesítési, kereskedelmi és vásárlói marketingrészlegekkel. Tavaly egy új piackutatási módszer is bevezetésre került Közép-Európában, így a magyar piacon is, amely összetett módon mutatja be a fogyasztói viselkedést: a Shopper Thoughts egyedülálló a régióban, mivel a vásárlási viselkedést kombinálja a fogyasztói attitűdökkel, jelentős, csak Magyarországon 12 000 főből álló online fogyasztói panel segítségével.
A kereskedői csapat szaktudása évek óta támogatja a partnereket az árazás, promóciók, a termékválaszték – 17 kategória-felülvizsgálat 2 év leforgása alatt –, a termékelérhetőség és a Clubcard területeken.
2018. január 1-től a Connect Media from dunnhumby menedzseli a Tesco in-store, hosztesz- és online-média-tevékenységét Magyarországon is, több mint 50 beszállítóval együttműködve, és már 250 kampányt lebonyolítva több csatornán.
A dunnhumby lehetővé teszi a vállalatok és márkák számára, hogy növekedjenek és élen járjanak a vásárlói trendek megértésében, a vásárlóközpontú gondolkodásban. Legutóbbi partnerelégedettségi felmérésünk eredményei egyértelművé teszik, hogy a dunnhumby értéket nyújt partnereinek.
„Megbízható, stabil partnerség, releváns válaszok és megoldások.”
„A dunnhumby innovációra törekszik, és ez mindig fontos az ügyfelek számára.”
„Számunkra a dunnhumby által szolgáltatott adatok részletessége és sokfélesége a legnagyobb érték.”
A 10 éves helyi piacismeretére támaszkodva a dunnhumby azon dolgozik, hogy szélesítse partneri együttműködését a kereskedőkkel és a márkákkal, valamint kiterjessze jelenlétét az online médiatérben, tovább építve azt az örökséget, hogy a vállalat az elsők között állította az adatkutatási eredményeket és tudományos módszereket a vásárlók megértésének szolgálatába. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >