A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a kiskereskedők versenyfenyegetettségét értékelni, és információval szolgál arról, hogy a vásárlók számára mely jellemzőik jelentenek vonzerőt földrajzi, lánc- és üzletszinten.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Competitive Threat Evaluator néhány hónappal azután jelent meg, hogy a két vállalat bejelentette, bővítik partnerségüket annak érdekében, hogy új, a Placer.ai helyadataival támogatott dunnhumby-insightokat mutassanak be.
Az új eszköz segítségével feltárható, mely láncok jelentik a legnagyobb fenyegetettséget rövid és hosszú távon; adott láncnak mely üzletei a legsérülékenyebbek a verseny szempontjából; de rálátást enged az ár, a promóció, a hűségprogramok, a szortiment, az élmény, a minőség, a gyorsaság és a kényelem terén megjelenő veszélyekre is.
A dunnhumby szerint a versenyfenyegetésekre reagálva a kereskedők hatékonyabban tudják erőforrásaikat allokálni, de az eszköz segíthet megalapozott döntést hozni az új üzletlokációkról, és lehetővé teszi az új piacokon történő gyors felzárkózást is.
A Competitor Threat Evaluator láncszintű insightokat kínál, amelyek révén az élelmiszer-kereskedők a fenyegetettségi szint szempontjából rangsorolhatják versenytársaikat. A felhasználók a lánc minden egyes üzletét rangsoroló üzletszintű insightokra is ráláthatnak. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált…
Tovább olvasom >Intelligens robotok: nekünk, velünk, helyettünk dolgoznak
A robotgazdaság exponenciális térnyerése és a technológiai fejlődés újabb lehetőséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >