Drive-thru étterem nélkül: a Jimmy John’s megcsinálta
Új koncepciót vezetett be a Jimmy John’s Floridában: bartowi étkezdéje kizárólag drive thru-val rendelkezik, nincs étteremrészleg, ahová be lehetne ülni.
Egyre több étterem kísérletezik a to-go-only, azaz kizárólag elviteles opcióval. Az új Jimmy John’s teljesen új formátumot képvisel, amely lehetővé teszi többek között, hogy a fogyasztók mobiltelefonjaik segítségével előre leadják rendelésüket, amellyel a brand tartani tudja magát hírnevéhez, amely egyben a márka mottója is: ijesztően gyorsak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja…
Tovább olvasom >Meki food truck – A nap videója
A McDonald’s brazíliai reklámügynöksége műfajilag aligha besorolható vendéglátóhelyetalakított ki, de…
Tovább olvasom >Dalban elmondott rendelés – A nap videója
Nagyban fogadnánk, hogy az olvasók többsége nem hiszi el, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >