Drew Barrymore konyhai kollekciója a Walmartban
Exkluzív, színes, elegáns, letisztult és különleges formavilágú konyhai kisgépekkel rukkolt elő a színésznő, amelyek hétfőtől (03.29.) kizárólag a Walmarttól rendelhetők online. A Walmart áruházakba április 19-től vásárolhatók meg a Beautiful Kitchenware kollekció termékei.
A Walmart szívesen dolgozik együtt Drew Barrymore-ral, akinek nem csak a filmjei, hanem talk-show műsora is népszerű az Egyesült Államokban. 2013-ban a színésznő Flower márkanevű kozmetikai családját, majd 2019-ben Flower Home bútor és lakberendezési kollekcióját vezették be a Walmart üzletekbe. Az áruházlánc a világjárványban nyári és őszi virtuális gyermektáborokat hirdetett, amelyekben Drew Barrymore a sminkelés kulisszatitkait mutatta be a nézőknek.
Népszerű kategória, modern dizájn
A konyhai felszerelések kategóriája a pandémia egyik nyertese az USA-ban, 5,1%-os növekedést mutat az előző évhez képest az U.S. Department of Commerce jelentése szerint. Az otthon és főzéssel töltött idő megnövekedésével a konyhai felszerelések iránti érdeklődés és kereslet is emelkedik. A színésznő által jegyzett Beautiful Kitchenwaret a Made by Gather gyártó céggel fejlesztették ki, akik az érintőképernyős technológiával, az elegáns dizájnnal és a modern színekkel emelkednek ki versenytársaik közül. A Beautiful kollekció színpalettáján fekete, szürke, fehér, áfonyás pite és zsályazöld található, és tartalmaz egy forrólevegős fritőzt, elektromos vízforralót, kenyérpirítót, turmixgépet, kávéfőzőt és edényeket.
-Termékeink formatervezése, színei és teljesítménye egyedülálló a piacon. Azt várjuk, hogy ezek a gépek eleganciát és szépséget csempésszenek a konyhákba az egész országban – mondta Shae Hong, a Gather alapítója és vezérigazgatója.
Hatékony támogatás
Ahogy a színésznő bemutatta a Beautiful termékcsaládot a műsorában, óriási érdeklődést generált. A forrólevegős fritőz teljes készletet 24 óra alatt elkapkodták a vevők. Instagram oldalán is folyamatosan népszerűsíti a színésznő a konyhai eszközöket.
-Az a küldetésünk, hogy mindenki életét szebbé tegyük a főzéssel. A Walmarttal régóta fennálló kapcsolatom miatt tudtam, hogy ők a tökéletes partner, aki életre kelti ezt a jövőképet. Szeretettel alkottuk meg ezt a kollekciót, amely összehozza és feldobja az embereket. Remélem, hogy másokat is ösztönözni fognak ezek az eszközök, hogy még több és szebb pillanatot töltsenek el együtt a konyhában – mondta Drew Barrymore.
Kapcsolódó cikkeink
A Regina Végtelen toalettpapír meghódítja Európát
A Sofidel bevezeti a Regina Végtelen toalettpapírt, amely Magyarország mellett…
Tovább olvasom >A gazdasági nyomás hatására csökkent az újtermék-innovációk száma 2022-ben
A Circana tanácsadócég új jelentése szerint a márkák 16,5%-kal kevesebb…
Tovább olvasom >Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >