Curryt kínál az indiaiaknak a japán étteremlánc
Curryt adna el egy japán étteremlánc Indiában. A nem mindennapi vállalkozás indítását jövőre tervezik – olvasható az origo-n.
Az elsőre merésznek tűnő ötlet mögött egy, Új-Delhiben született fiatalember ötlete áll, aki két évre szóló megbízással érkezett Tokióba 2015-ben, hogy egy óriási japán konglomerátumnál, a fém- és ásványianyagok piacán működő, 66 országban jelen lévő Mitsui & Co.-nál dolgozzon. Ugyan végigkóstolta az összes japán ételt, de szívesen járt volna egy olyan étkezdébe, amely közel van munkahelyéhez és angol nyelvű menüt is tart. Így jutott el végül CoCo Ichibanya egyik közeli éttermébe.
Az 1982-es alapítású étteremlánc szerte Japánban 1200 egységgel rendelkezik, de Japánon kívül is jelen vannak, 12 országban, összesen 180 étteremmel.
Az ázsiai régió mellett Angliában és az USA-ban is lehet találkozni a branddel.
(Japan Today News, origo)
Kapcsolódó cikkeink
A legendás étteremkalauz visszatér Magyarországra!
Világszerte elismert szereplővel gazdagodik a magyar gasztronómiai élet. A francia…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >15 perc hírnév Kínában – A nap videója
15 percre mindenki híres lehet! – van-e, aki nem ismeri…
Tovább olvasom >