Curryt kínál az indiaiaknak a japán étteremlánc
Curryt adna el egy japán étteremlánc Indiában. A nem mindennapi vállalkozás indítását jövőre tervezik – olvasható az origo-n.
Az elsőre merésznek tűnő ötlet mögött egy, Új-Delhiben született fiatalember ötlete áll, aki két évre szóló megbízással érkezett Tokióba 2015-ben, hogy egy óriási japán konglomerátumnál, a fém- és ásványianyagok piacán működő, 66 országban jelen lévő Mitsui & Co.-nál dolgozzon. Ugyan végigkóstolta az összes japán ételt, de szívesen járt volna egy olyan étkezdébe, amely közel van munkahelyéhez és angol nyelvű menüt is tart. Így jutott el végül CoCo Ichibanya egyik közeli éttermébe.
Az 1982-es alapítású étteremlánc szerte Japánban 1200 egységgel rendelkezik, de Japánon kívül is jelen vannak, 12 országban, összesen 180 étteremmel.
Az ázsiai régió mellett Angliában és az USA-ban is lehet találkozni a branddel.
(Japan Today News, origo)
Kapcsolódó cikkeink
MVI éves statisztikai helyzetjelentés a vendéglátásról
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) évente közzéteszi a vendéglátásról szóló…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Most a fermentált alapanyagok a kedvenceim”
Sorozatunkban ezúttal Kolozs Attila, a Heinemann munkatársa, a Suntory márkanagykövete beszélt munkájáról,…
Tovább olvasom >Bevásárlás és esélyegyenlőség Németországban – A nap képe
Kerekesszékhez kapcsolható bevásárlókocsi.
Tovább olvasom >Új altörzs a magvas növények törzsében: a csomagolvatermő! – A nap videója
Íme a világ legdrágább magója!
Tovább olvasom >