Curryt kínál az indiaiaknak a japán étteremlánc
Curryt adna el egy japán étteremlánc Indiában. A nem mindennapi vállalkozás indítását jövőre tervezik – olvasható az origo-n.
Az elsőre merésznek tűnő ötlet mögött egy, Új-Delhiben született fiatalember ötlete áll, aki két évre szóló megbízással érkezett Tokióba 2015-ben, hogy egy óriási japán konglomerátumnál, a fém- és ásványianyagok piacán működő, 66 országban jelen lévő Mitsui & Co.-nál dolgozzon. Ugyan végigkóstolta az összes japán ételt, de szívesen járt volna egy olyan étkezdébe, amely közel van munkahelyéhez és angol nyelvű menüt is tart. Így jutott el végül CoCo Ichibanya egyik közeli éttermébe.
Az 1982-es alapítású étteremlánc szerte Japánban 1200 egységgel rendelkezik, de Japánon kívül is jelen vannak, 12 országban, összesen 180 étteremmel.
Az ázsiai régió mellett Angliában és az USA-ban is lehet találkozni a branddel.
(Japan Today News, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Lángos-luxus a Balatonnál: már 3900 forintba is kerülhet egy sajtos-tejfölös
A klasszikus balatoni lángos egykor filléres retró ételnek számított, 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
A irodai szemeteskosarak apoteózisa – A nap videója
Láttunk már olyan automata szemeteseket – bár nem ilyen szellemes…
Tovább olvasom >Ha egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik – A nap képe
Idén ezt a fotót választottuk az évi egyetlen nem FMCG-kapcsolatú…
Tovább olvasom >