Curryt kínál az indiaiaknak a japán étteremlánc
Curryt adna el egy japán étteremlánc Indiában. A nem mindennapi vállalkozás indítását jövőre tervezik – olvasható az origo-n.
Az elsőre merésznek tűnő ötlet mögött egy, Új-Delhiben született fiatalember ötlete áll, aki két évre szóló megbízással érkezett Tokióba 2015-ben, hogy egy óriási japán konglomerátumnál, a fém- és ásványianyagok piacán működő, 66 országban jelen lévő Mitsui & Co.-nál dolgozzon. Ugyan végigkóstolta az összes japán ételt, de szívesen járt volna egy olyan étkezdébe, amely közel van munkahelyéhez és angol nyelvű menüt is tart. Így jutott el végül CoCo Ichibanya egyik közeli éttermébe.
Az 1982-es alapítású étteremlánc szerte Japánban 1200 egységgel rendelkezik, de Japánon kívül is jelen vannak, 12 országban, összesen 180 étteremmel.
Az ázsiai régió mellett Angliában és az USA-ban is lehet találkozni a branddel.
(Japan Today News, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Olyan kevés a gyerek, hogy csecsemőpelenka helyett felnőttpelenkát kezdett gyártani a cég
Az Oji Holdings, egy japán pelenkagyártó vállalat, stratégiai lépéseket tesz…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >MVI-konferencia a SIRHÁ-n
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás első napján – immár hagyományosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >