Csökkenti sajátmárkás húshelyettesítői árát a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat csökkentette a saját márkás húshelyettesítő termékek árát, hogy azok összhangba kerüljenek állati eredetű húsok áraival.
A Jumbo úgy véli, a lépés segít a vásárlóknak a növényi alapú és vegetáriánus opciók kiválasztásában.
A kezdeményezéssel a kiskereskedő ösztönözni törekszik a növényi alapú táplálkozást, ugyanis legkésőbb 2030-ra azt szeretné, ha a kínálatában szereplő fehérjetermékek 60%-a növényi alapú lenne.
A Jumbo saját márkás húshelyettesítőinek választéka több tucat termékből – így csirkehúsrészekből, vegán húspogácsákból és különböző burgerekből – áll.
A kiskereskedő szerint az ár az egyik akadálya annak, hogy a fogyasztók növényi eredetű húshelyettesítőt válasszanak.
A kiskereskedő emellett olyan növényi alapú termékeket is felvett a kínálatába, mint a csicseriborsós tésztaszósz, a babos tésztaszósz, a különböző szója túró- és joghurtváltozatok és a borsóital.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >