Csökkenti sajátmárkás húshelyettesítői árát a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat csökkentette a saját márkás húshelyettesítő termékek árát, hogy azok összhangba kerüljenek állati eredetű húsok áraival.
A Jumbo úgy véli, a lépés segít a vásárlóknak a növényi alapú és vegetáriánus opciók kiválasztásában.
A kezdeményezéssel a kiskereskedő ösztönözni törekszik a növényi alapú táplálkozást, ugyanis legkésőbb 2030-ra azt szeretné, ha a kínálatában szereplő fehérjetermékek 60%-a növényi alapú lenne.
A Jumbo saját márkás húshelyettesítőinek választéka több tucat termékből – így csirkehúsrészekből, vegán húspogácsákból és különböző burgerekből – áll.
A kiskereskedő szerint az ár az egyik akadálya annak, hogy a fogyasztók növényi eredetű húshelyettesítőt válasszanak.
A kiskereskedő emellett olyan növényi alapú termékeket is felvett a kínálatába, mint a csicseriborsós tésztaszósz, a babos tésztaszósz, a különböző szója túró- és joghurtváltozatok és a borsóital.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >