Csökkenti sajátmárkás húshelyettesítői árát a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat csökkentette a saját márkás húshelyettesítő termékek árát, hogy azok összhangba kerüljenek állati eredetű húsok áraival.
A Jumbo úgy véli, a lépés segít a vásárlóknak a növényi alapú és vegetáriánus opciók kiválasztásában.
A kezdeményezéssel a kiskereskedő ösztönözni törekszik a növényi alapú táplálkozást, ugyanis legkésőbb 2030-ra azt szeretné, ha a kínálatában szereplő fehérjetermékek 60%-a növényi alapú lenne.
A Jumbo saját márkás húshelyettesítőinek választéka több tucat termékből – így csirkehúsrészekből, vegán húspogácsákból és különböző burgerekből – áll.
A kiskereskedő szerint az ár az egyik akadálya annak, hogy a fogyasztók növényi eredetű húshelyettesítőt válasszanak.
A kiskereskedő emellett olyan növényi alapú termékeket is felvett a kínálatába, mint a csicseriborsós tésztaszósz, a babos tésztaszósz, a különböző szója túró- és joghurtváltozatok és a borsóital.
Kapcsolódó cikkeink
A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament megszavazta a „vegaburger-tilalmat”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
