Csökkenti sajátmárkás húshelyettesítői árát a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat csökkentette a saját márkás húshelyettesítő termékek árát, hogy azok összhangba kerüljenek állati eredetű húsok áraival.
A Jumbo úgy véli, a lépés segít a vásárlóknak a növényi alapú és vegetáriánus opciók kiválasztásában.
A kezdeményezéssel a kiskereskedő ösztönözni törekszik a növényi alapú táplálkozást, ugyanis legkésőbb 2030-ra azt szeretné, ha a kínálatában szereplő fehérjetermékek 60%-a növényi alapú lenne.
A Jumbo saját márkás húshelyettesítőinek választéka több tucat termékből – így csirkehúsrészekből, vegán húspogácsákból és különböző burgerekből – áll.
A kiskereskedő szerint az ár az egyik akadálya annak, hogy a fogyasztók növényi eredetű húshelyettesítőt válasszanak.
A kiskereskedő emellett olyan növényi alapú termékeket is felvett a kínálatába, mint a csicseriborsós tésztaszósz, a babos tésztaszósz, a különböző szója túró- és joghurtváltozatok és a borsóital.
Kapcsolódó cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >